loelsnadine
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

loelsnadine

..
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De aankomsthal

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Annabelle
Admin
Annabelle


Aantal berichten : 573
Registratiedatum : 14-07-09

De aankomsthal Empty
BerichtOnderwerp: De aankomsthal   De aankomsthal Emptydi jul 14, 2009 10:35 pm

Aankomsthal
Terug naar boven Ga naar beneden
https://loelsnadine.actieforum.com
Annabelle
Admin
Annabelle


Aantal berichten : 573
Registratiedatum : 14-07-09

De aankomsthal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De aankomsthal   De aankomsthal Emptydi jul 14, 2009 10:41 pm

Miss Matthews had Anna de opdracht gegeven de nieuweling een rondleiding tegen, iets waar ze niet echt bepaald veel zin in had. Alsof het zo groot en speciaal was hier. Veel positiefs was er niet te vertellen. En Miss Matthews tegenspreken.. daar begon ze liever niet aan. Niet als ze nog langer wilde leven - bij wijze van spreken dan. Het enige waar ze op kon hopen was dat de nieuweling een beetje normaal was, dat zou het tenminste een beetje draaglijk maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://loelsnadine.actieforum.com
Lorenzo

Lorenzo


Aantal berichten : 579
Registratiedatum : 14-07-09

De aankomsthal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De aankomsthal   De aankomsthal Emptywo jul 15, 2009 11:07 pm

Op een vroege ochtend op woensdag 15 juli 2009, kwam Lorenzo de aankomsthal binnengelopen. Zijn tassen en spullen waren allemaal al naar zijn kamer gebracht, en hij moest hier nu wachten op een meisje die heb de eerste week zou 'rondleiden'. Alsof ik dat nodig heb .. Een beetje geïrriteerd plofte Lorenzo op een stoel en wachtte geduldig af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annabelle
Admin
Annabelle


Aantal berichten : 573
Registratiedatum : 14-07-09

De aankomsthal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De aankomsthal   De aankomsthal Emptywo jul 15, 2009 11:13 pm

Miss Matthews had Anna gelijk meegenomen toen ze de nieuweling ging verwelkomen, en Anna was natuurlijk zonder tegenstribbelen meegekomen. Je moest het eens proberen. Miss Matthews glimlachte kort naar de nieuwe jongen, die er, al wilde ze het eigenlijk niet toegeven, best leuk uitzag. 'Goedemorgen Lorenzo," zei ze met een glimlach waarvan je wist dat hij nep was als je hier langer zat. "Ik ben Miss Matthews en dit is Annabelle." Ook al noemde Miss Matthews haar altijd Annabelle, het bleef irritant. Anna glimlachte kort, al was het niet echt gemeend. "Annabelle gaat je rondleiden deze week. Als je iets nodig hebt kom je maar naar mijn kantoor." Miss Matthews sloot haar zin af met een kort knikje en een glimlah en liep toen weg. "Met de beneden verdieping beginnen dan maar?" vroeg Anna daarna met een nogal fake glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://loelsnadine.actieforum.com
Lorenzo

Lorenzo


Aantal berichten : 579
Registratiedatum : 14-07-09

De aankomsthal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De aankomsthal   De aankomsthal Emptydo jul 16, 2009 12:13 am

Toen Miss Matthews uit het beeld was keek Lorenzo het meisje heel even aan en keek daarna weer weg. 'Ze is weg hoor .. je hoeft me niet perse rond te leiden.' zei hij daarna, niet alleen voor zijn eigen benefit maar ook de hare. Veel zin in een rondleiding had hij toch niet, hij zou er waarschijnlijk uiteindelijk zelf wel achter komen .. en het interesseerde hem niet veel op dit moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annabelle
Admin
Annabelle


Aantal berichten : 573
Registratiedatum : 14-07-09

De aankomsthal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De aankomsthal   De aankomsthal Emptydo jul 16, 2009 12:17 am

Anna lachte even sarcastisch. "En je denkt dat ze het niet doorheeft als ik het niet doe? Les nummer 1: Luister hoe dan ook naar Miss Matthews," zei ze, waarna ze zich omdraaide en de gang in liep, er vanuit gaand dat hij wel zou volgen. Gelijk opende ze de eerste deur. "Dit is de eetzaal. Niet dat hetgene dat we voorgeschoteld krijgen daadwerkelijk eten te noemen is, maar het moet ervoor doorgaan."


Laatst aangepast door Annabelle op do jul 16, 2009 12:23 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://loelsnadine.actieforum.com
Lorenzo

Lorenzo


Aantal berichten : 579
Registratiedatum : 14-07-09

De aankomsthal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De aankomsthal   De aankomsthal Emptydo jul 16, 2009 12:23 am

Lorenzo had geen andere keus dan haar maar te volgen.Goody two shoes, great .. Lorenzo irriteerde zich nu al aan deze rondleiding, en aan het gedrag van het meisje; blijkbaar was ze erg ''into'' de rules, well zo kwam ze tenminste op Lorenzo over. 'Right ..' zei hij ongeïnteresseerd, het was niet echt alsof hij verwachtte dat hij naar een ontzettend luxe kostschool zou zijn gestuurd, met geweldige dingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annabelle
Admin
Annabelle


Aantal berichten : 573
Registratiedatum : 14-07-09

De aankomsthal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De aankomsthal   De aankomsthal Emptydo jul 16, 2009 12:26 am

Annabelle glimlachte even nep na de opmerking van Lorenzo en liep daarna al gelijk door naar de volgende deur. "Dit is de bezemkast, al kan ik me niet voorstellen dat je die nodig gaat hebben tenzij je het spannend vind in een bezemkast te slapen, waar ik niet van uit ga," zei ze zonder van toon te veranderen. Hij vond een rondleiding stom, zij vond het stom, waarom moest dit?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://loelsnadine.actieforum.com
Lorenzo

Lorenzo


Aantal berichten : 579
Registratiedatum : 14-07-09

De aankomsthal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De aankomsthal   De aankomsthal Emptydo jul 16, 2009 12:31 am

Bij de bezemkast knikte Lorenzo alleen zonder er echt naar te kijken en keek om zich heen. Hij zou veel liever zelf op ''verkenning'' gaan, dan zo'n saaie rondleiding van een meisje die het kennelijk ook geen pleziertje vond. Hij kon haar naam niet eens herinneren. 'Van hoelaat tot hoelaat mogen we school uit?' vroeg hij uiteindelijk maar, dit was iets wat hem wel boeide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annabelle
Admin
Annabelle


Aantal berichten : 573
Registratiedatum : 14-07-09

De aankomsthal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De aankomsthal   De aankomsthal Emptydo jul 16, 2009 12:35 am

"Tussen 4 en 5 mag je de school uit, zolang het niet te ver is en je zelfs geen seconde te laat terug bent. Als je geen straf wil - en ik kan je verzekeren, dat wil je niet - zou ik me maar aan de regels van Miss Matthews houden. Ze houdt niet zo van.." Anna's ogen gleden over Lorenzo en daarna weer naar de gesloten bezemkast. ".. Herrieschoppers." Gelijk liep ze weer naar de volgende deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://loelsnadine.actieforum.com
Lorenzo

Lorenzo


Aantal berichten : 579
Registratiedatum : 14-07-09

De aankomsthal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De aankomsthal   De aankomsthal Emptydo jul 16, 2009 12:44 am

'V-vier en vijf?' zei Lorenzo en keek haar stom verbaasd aan. 'Wat is dat nou weer voor gelul? En in het weekend?' vroeg hij daarna en keek even om zich heen, hij had geen hemel verwacht .. maar ook zeker geen hel. 'En wat nou als je te laat komt? Wat is het ergste was ''Miss Matthews'' kan doen? Nablijven? So what?' vroeg hij verder, geestig geïrriteerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annabelle
Admin
Annabelle


Aantal berichten : 573
Registratiedatum : 14-07-09

De aankomsthal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De aankomsthal   De aankomsthal Emptydo jul 16, 2009 12:47 am

Met een valse grijns haalde Anna haar schouders op. "Probeer het meer als je het zo graag weten wil." Gelijk opende ze de deur vlak voor haar neus. "Dit is de badkamer. Er zijn verschillende douches, douchetijd is tussen 7 en 8, tenzij je koud water wil maar dat is niet aan te bevelen." "Oh, en in het weekend mag je naar buiten van half 4 tot 5. Heb jij even mazzel."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://loelsnadine.actieforum.com
Lorenzo

Lorenzo


Aantal berichten : 579
Registratiedatum : 14-07-09

De aankomsthal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De aankomsthal   De aankomsthal Emptydo jul 16, 2009 12:51 am

Lorenzo keek haar even fronsend aan, maar herstelde zich gauw. 'Ha-ha.' zei hij weer geïrriteerd, 'and maybe I will!' voegde hij er aan toe en keek even naar de badkamers. Snapte ze niet dat het tijd dit pure tijdverspilling was? Het was niet alsof het Lorenzo echt boeide, en nu al helemaal niet gezien het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annabelle
Admin
Annabelle


Aantal berichten : 573
Registratiedatum : 14-07-09

De aankomsthal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De aankomsthal   De aankomsthal Emptydo jul 16, 2009 12:57 am

"Yeah you should do that," zei Anna zonder enige emotie in haar stem. Daarna sloot ze de badkamerdeur weer en liep ze naar de volgende deur. "Dit is het kantoor van Miss Matthews. Do not disturb her. Ever." Ze ging zelf ook geen straf riskeren door die deur te openen alleen om meneer de kamer te laten zien. As if he would care.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://loelsnadine.actieforum.com
Lorenzo

Lorenzo


Aantal berichten : 579
Registratiedatum : 14-07-09

De aankomsthal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De aankomsthal   De aankomsthal Emptydo jul 16, 2009 1:03 am

'Ja, mevrouw .. zal ik onthouden.' zei Lorenzo ook zonder enige emotie in zijn stem en volgde haar. 'Kan je me gewoon niet naar mijn kamer wijzen, and get this over with for today?' zei hij daarna suggestief. Hij wist nog steeds niet hoe het meisje heette, maar hij kwam erachter dat het hem helemaal niks boeide hoe zij heette!
Terug naar boven Ga naar beneden
Annabelle
Admin
Annabelle


Aantal berichten : 573
Registratiedatum : 14-07-09

De aankomsthal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De aankomsthal   De aankomsthal Emptydo jul 16, 2009 1:14 am

Anna draaide zich gelijk om en sloeg haar armen over elkaar als uit gewoonte. "Oh, en je denkt dat ik dit leuk vind? Dat ik niks beters te doen heb?" vroeg ze gelijk. "Ik doe dit echt niet omdat ik het leuk vind nieuwe jongetjes rond te leiden die het helemaal niks interesseert. Ik doe dit omdat IK geen zin heb in ruzie met Miss Matthews en als ik jou niet rondleid krijg ik dat dus wél. Dus nee, ik laat je je kamer nog niet zien. Die komt als laatste."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://loelsnadine.actieforum.com
Lorenzo

Lorenzo


Aantal berichten : 579
Registratiedatum : 14-07-09

De aankomsthal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De aankomsthal   De aankomsthal Emptydo jul 16, 2009 1:26 am

Hopeloos geval .. Lorenzo mompelde wat geïrriteerd binnensmond en liep gewoon mee, hij had toch niks te verliezen - behalve tijd, waardevolle tijd - en plezier natuurlijk. 'Is iedereen hier zo? Zoals jij?' vroeg hij daarna, en dit keer uit interesse, als iedereen hier zo was wist hij nu al zeker dat hij geen vrienden hoefde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annabelle
Admin
Annabelle


Aantal berichten : 573
Registratiedatum : 14-07-09

De aankomsthal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De aankomsthal   De aankomsthal Emptydo jul 16, 2009 1:29 am

"Why don't you find out yourself?" vroeg Anna geïrriteerd. Hij was alleen maar op zoek naar problemen, waarom zou je dat doen? Wat schoot je daarmee op? Je zat hier toch sort of opgesloten, waarom zou je het jezelf dan moeilijker maken. Zonder hem nog aan te kijken draaide ze weer (hahah zodat haar haren zo half in je gezicht vliegen jwz;)) om en liep naar de volgende deur in de gang.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://loelsnadine.actieforum.com
Lorenzo

Lorenzo


Aantal berichten : 579
Registratiedatum : 14-07-09

De aankomsthal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De aankomsthal   De aankomsthal Emptydo jul 16, 2009 1:39 am

Lorenzo keek haar even na, maar keek daarna weer strak voor zich uit en liep gewoon mee. Waar heeft dat mens last van? Waarschijnlijk te lang hier opgesloten .. Hij hoopte vreselijk hard dat er in ieder geval een normaal persoon hier was, en niet iedereen brainwashed was, zoals Miss Follow-The-Rules-Strictly hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annabelle
Admin
Annabelle


Aantal berichten : 573
Registratiedatum : 14-07-09

De aankomsthal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De aankomsthal   De aankomsthal Emptydo jul 16, 2009 1:43 am

Anna opende de laatste deur in de gang maar sloot hem gelijk weer. "En dit is eh, niks." Het strafhok. Alsof ze hem dat ging vertellen. Hij zou er maar achter komen door straf te krijgen. Zijn verdiende loon zou het zijn. "Goh wat vliegt de tijd als je het gezelig hebt, mhh?" zei ze sarcastisch, waarna ze de trap alvast opliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://loelsnadine.actieforum.com
Lorenzo

Lorenzo


Aantal berichten : 579
Registratiedatum : 14-07-09

De aankomsthal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De aankomsthal   De aankomsthal Emptydo jul 16, 2009 11:22 am

Lorenzo trok zijn wenkbrauwen op en bleef bij de deur staan, die ze net gelijk sloot. Normaal zei het meisje over iedere deur wel wat, en dan opeens deze niet was best .. interessant? 'What's in here?' vroeg Lorenzo uiteindelijk en bleef staan waar hij stond. Als mensen stiekem gingen doen werd Lorenzo altijd nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annabelle
Admin
Annabelle


Aantal berichten : 573
Registratiedatum : 14-07-09

De aankomsthal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De aankomsthal   De aankomsthal Emptydo jul 16, 2009 11:24 am

Gelijk liep Anna de trap weer af, voordat hij zelf de deur open zou doen. "Like I said, there's nothing behind that door," zei ze met een gemaakte glimlach. 'Kom nou maar mee, des te eerder zijn we klaar.' Hij vond de rest niet interessant, dus moest hij die deur ook maar gewoon met rust laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://loelsnadine.actieforum.com
Lorenzo

Lorenzo


Aantal berichten : 579
Registratiedatum : 14-07-09

De aankomsthal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De aankomsthal   De aankomsthal Emptydo jul 16, 2009 11:27 am

Lorenzo keek de deur even aan, en keek daarna om zich heen om dit plekje te onthouden .. hij zou hier later of snachts wel naartoe komen. Voordat hij de trap af liep keek hij nog een keer rond en liep hij daarna achter rondleiding-meisje aan. Hij zou het dit keer met rust laten, maar als ze volgende keer zo verdacht ging doen zou hij hoogstpersoonlijk de deur zelf openrukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annabelle
Admin
Annabelle


Aantal berichten : 573
Registratiedatum : 14-07-09

De aankomsthal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De aankomsthal   De aankomsthal Emptydo jul 16, 2009 11:30 am

"Dit zijn alle leslokalen," begon Anna al voordat Lorenzo zelf naar boven was gekomen. "Veel verschil zit er niet in dus een lokaal moet genoeg zijn." Ze opende de deur van het lokaal waar de meeste jongeren van hun leeftijd normaal zaten. Het ging hier niet op les, maar op leeftijd qua lokalen. Plek besparen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://loelsnadine.actieforum.com
Lorenzo

Lorenzo


Aantal berichten : 579
Registratiedatum : 14-07-09

De aankomsthal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De aankomsthal   De aankomsthal Emptydo jul 16, 2009 11:43 am

Lorenzo keek de lokalen niet eens in en keek wat om zich heen, kostschool zag er niet echt gezellig uit. De gangen waren kaal, en saai. Lorenzo begon zich af te vragen of er wel wat interessants buiten was, daarna keek hij even naar het meisje waarvan hij haar naam nog niet wist, hij hoopte in ieder geval niet dat hij uiteindelijk door dit plek zoals haar zou worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De aankomsthal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De aankomsthal   De aankomsthal Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De aankomsthal
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
loelsnadine :: Het RPG :: Binnen-
Ga naar: