loelsnadine
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

loelsnadine

..
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Random het gebouw heen~

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Lorenzo

Lorenzo


Aantal berichten : 579
Registratiedatum : 14-07-09

Random het gebouw heen~ Empty
BerichtOnderwerp: Random het gebouw heen~   Random het gebouw heen~ Emptydo jul 30, 2009 6:22 pm

fnjsafnjsanfj sasanfjsafsa.

Lorenzo keek op en zag een gestalte staan. Hij kon niet veel zien in het donker dus wist hij niet zeker of het Lauren was, 'Lauren?' fluisterde hij terug en bleef staan waar hij stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Random het gebouw heen~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random het gebouw heen~   Random het gebouw heen~ Emptydo jul 30, 2009 6:24 pm

'Ja.' fluisterde ze terug. Ze liep naar hem toe. 'Ik ben gesnapt, door dat ene meisje van vanmiddag, die bijdehante. Eerst wilde ze me verraden, en uiteindelijk deed ze gewoon het raam dicht zodat ik ben buitengesloten.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorenzo

Lorenzo


Aantal berichten : 579
Registratiedatum : 14-07-09

Random het gebouw heen~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random het gebouw heen~   Random het gebouw heen~ Emptydo jul 30, 2009 6:32 pm

'Annabelle? Nee, toch?' vroeg Lorenzo haar, Annabelle zou dat toch niet zomaar doen? Of wel? Tenzij ze Lauren echt niet mocht, maar Lorenzo zou niet weten waarom .. ze had haar amper gesproken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Random het gebouw heen~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random het gebouw heen~   Random het gebouw heen~ Emptydo jul 30, 2009 6:35 pm

'Ik zou niet weten hoe ze heet, en ik zie later wel hoe ik binnen kom en wat me te wachten staat. I don't really care at the moment.' zei ze terwijl ze naar boven keek, richting de sterren. Een heldere lucht, dat betekende mooi weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorenzo

Lorenzo


Aantal berichten : 579
Registratiedatum : 14-07-09

Random het gebouw heen~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random het gebouw heen~   Random het gebouw heen~ Emptydo jul 30, 2009 6:37 pm

'Nah, we'll get you in .. somehow.' antwoordde Lorenzo en ging op de grond zitten waarna hij vervolgens zijn sigaretten en aansteker uit zijn zak haalde en er een opstak, 'Moet je er ook een?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Random het gebouw heen~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random het gebouw heen~   Random het gebouw heen~ Emptydo jul 30, 2009 6:58 pm

'Nee dank je, ik ben gestopt sinds een maand. Of naja... doe maar eigenlijk.' zei ze, waarna ze de sigaret aanpakte. 'Dank je.' Een aansteker had ze zelf bij zich, eigenlijk had ze die altijd bij, je wist maar nooit wanneer je er een nodig had om welke reden dan ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorenzo

Lorenzo


Aantal berichten : 579
Registratiedatum : 14-07-09

Random het gebouw heen~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random het gebouw heen~   Random het gebouw heen~ Emptydo jul 30, 2009 7:00 pm

Lorenzo grijnsde en nam nog een trek van zijn sigaret en staarde wat voor zich uit. Dit was veel beter dan binnen zitten, en het was tenminste geen tijd verspilling. 'Was Annabelle nog wakker toch je het raam uitklom of wat?' vroeg hij uiteindelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Random het gebouw heen~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random het gebouw heen~   Random het gebouw heen~ Emptydo jul 30, 2009 7:04 pm

'Ik denk het. Ik was net buiten en toen liep ze naar het raam. We hadden een discussie over wel of niet verraden en uiteindelijk ging het raam dicht en zei ze: Je ziet maar hoe je binnenkomt.' Lauren zuchtte even en nam nog een trek van haar sigaret.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorenzo

Lorenzo


Aantal berichten : 579
Registratiedatum : 14-07-09

Random het gebouw heen~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random het gebouw heen~   Random het gebouw heen~ Emptydo jul 30, 2009 7:12 pm

Lorenzo antwoordde even niet, hij had dat helemaal niet verwacht van Annabelle. 'Ze zei zonder reden dat ze je ging verraden?' vroeg hij toen ter bevestiging. Hij vond het gewoon laag, zelfs van Annabelle, aangezien ze een goody-two-shoe is. :S :S :S
Terug naar boven Ga naar beneden
Annabelle
Admin
Annabelle


Aantal berichten : 573
Registratiedatum : 14-07-09

Random het gebouw heen~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random het gebouw heen~   Random het gebouw heen~ Emptydo jul 30, 2009 7:14 pm

((Eh doe normaal over mij :SS:S:S::S:SS:S:S:S))
Terug naar boven Ga naar beneden
https://loelsnadine.actieforum.com
Gast
Gast




Random het gebouw heen~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random het gebouw heen~   Random het gebouw heen~ Emptydo jul 30, 2009 7:15 pm

'Ze zei eerst dat het verboden was zo laat naar buiten te gaan, en of jij me dat niet had verteld. En ik vroeg wat zei daar mee op zou schieten, en toen zei ze dat ze het "leuk" vond ofzo om me te verraden. En ik dacht dat ze jaloers was, en toen ehh ging dus het raam dicht. Maar ik hoop dat als ik op tijd binnen kan komen, en het ongemerkt kan, dat ze me dan niks kan maken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorenzo

Lorenzo


Aantal berichten : 579
Registratiedatum : 14-07-09

Random het gebouw heen~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random het gebouw heen~   Random het gebouw heen~ Emptydo jul 30, 2009 7:18 pm

Lorenzo knikte eerst alleen maar en nam nog een trek van zijn sigaret, 'En anders blijf ik hier met je .. beter met z'n 2en gesnapt worden dan alleen right?' zei hij en gooide zijn sigaret weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Random het gebouw heen~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random het gebouw heen~   Random het gebouw heen~ Emptydo jul 30, 2009 7:22 pm

Lauren knikte vriendelijk. 'Sympathiek.' zei ze, waarna ze zelf haar sigaret ook weggooide. 'Hoe zijn de douches hier eigenlijk? Ik gok, na het eten, steenkoud en stinkend?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorenzo

Lorenzo


Aantal berichten : 579
Registratiedatum : 14-07-09

Random het gebouw heen~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random het gebouw heen~   Random het gebouw heen~ Emptydo jul 30, 2009 7:25 pm

'Nah, als je op tijd bent met douchen zijn ze nog wel redelijk .. warm? Je hebt namelijk vaste douche tijden. Als je te laat bent, of een keer op een andere tijdstip wilt douchen zijn ze ijskoud.' antwoordde Lorenzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Random het gebouw heen~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random het gebouw heen~   Random het gebouw heen~ Emptydo jul 30, 2009 7:29 pm

Great. 'Zijn er nog dingen hier in de buurt eigenlijk? Een bos, een meer of iets zoals dat?' Zelf zag ze alleen maar gras, en een paar boompjes en bosjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorenzo

Lorenzo


Aantal berichten : 579
Registratiedatum : 14-07-09

Random het gebouw heen~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random het gebouw heen~   Random het gebouw heen~ Emptydo jul 30, 2009 7:32 pm

'Ja, in de stad is er een meer .. en err, er is een kleine bos voor het weeshuis. Ik weet niet of het echt interessant is want ik ben er nog maar 1 keer snachts geweest.' antwoordde hij weer op haar vraag!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Random het gebouw heen~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random het gebouw heen~   Random het gebouw heen~ Emptydo jul 30, 2009 8:26 pm

'That's too far I guess?' vroeg ze terwijl ze languit ging liggen, en gewoon naar de sterren keek. Ze waren helder, en allemaal goed te zien. Je kon zelfs sommige sterrenbeelden zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorenzo

Lorenzo


Aantal berichten : 579
Registratiedatum : 14-07-09

Random het gebouw heen~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random het gebouw heen~   Random het gebouw heen~ Emptydo jul 30, 2009 9:02 pm

'De stad of het bos? Nja, het bos is hier voor het weeshuis, das niet eens 3 minuten lopen .. alleen er staan wel hekken die gesloten zijn .. en de stad mag je alleen in 't weekend naartoe tot 4 uur en dat is wat langer lopen.' antwoordde hij maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Random het gebouw heen~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random het gebouw heen~   Random het gebouw heen~ Emptydo jul 30, 2009 9:03 pm

'Wil je naar het bos?' vroeg ze. Zelf maakte het haar weinig uit. Alles was beter dan die muffe slaapzalen met snurkende kinderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorenzo

Lorenzo


Aantal berichten : 579
Registratiedatum : 14-07-09

Random het gebouw heen~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random het gebouw heen~   Random het gebouw heen~ Emptydo jul 30, 2009 9:09 pm

'Mhh, er staan hekken en ze zijn denk ik boven de 20 meter dus ik denk niet echt dat we daarover heen komen ..' zei Lorenzo zuchtend. Hij was daar zelf wel gaan blijven slapen met Annabelle, maar hun waren eruit gesneakt voor het poort dicht ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Random het gebouw heen~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random het gebouw heen~   Random het gebouw heen~ Emptydo jul 30, 2009 9:12 pm

'O..' zei ze zacht. Ze voelde zich niet helemaal op haar gemak, om een of andere reden. Misschien omdat ze Lorenzo pas kende, of was er iets anders?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorenzo

Lorenzo


Aantal berichten : 579
Registratiedatum : 14-07-09

Random het gebouw heen~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random het gebouw heen~   Random het gebouw heen~ Emptydo jul 30, 2009 9:16 pm

Lorenzo keek op zijn horloge voor zover dat kon in het donker en zag dat het alweer 1 uur was. 'We kunnen beter jou nu proberen erin te sneaken, anders is het te laat .. we kunnen 't raam nog wel even checken ..' zei hij suggestief en stond op. Misschien was Annabelle nog wakker en zou ze het raam wel open doen .. al wist hij zeker van niet. Zo lief was Annabelle niet : @ : @ : @
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Random het gebouw heen~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random het gebouw heen~   Random het gebouw heen~ Emptydo jul 30, 2009 9:31 pm

'Ik denk niet dat ze al slaapt, eerlijk gezegd.' Ik begrijp het al. 'You can go in if you want to, but I'll stay outside.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorenzo

Lorenzo


Aantal berichten : 579
Registratiedatum : 14-07-09

Random het gebouw heen~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random het gebouw heen~   Random het gebouw heen~ Emptydo jul 30, 2009 9:33 pm

'En de kans riskeren gesnapt te worden? Dat lijkt me geen goed idee, geloof me .. je wilt niet dat Miss Matthews je snapt,' zei hij en stond op. Hij klonk nu dan wel net als Annabelle, but it was true.

(WAT SNAP JE AL :S fnjsafnjsafnjafsa)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Random het gebouw heen~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random het gebouw heen~   Random het gebouw heen~ Emptydo jul 30, 2009 9:41 pm

'You're sounding like a pussy.' zei ze plagerig. Inmiddels was ze in de kleermakerszit gaat zitten en keek ze hem plagerig aan. Like it would be that bad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Random het gebouw heen~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random het gebouw heen~   Random het gebouw heen~ Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Random het gebouw heen~
Terug naar boven 
Pagina 1 van 6Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Random gangen~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
loelsnadine :: Het RPG :: Buiten-
Ga naar: